DEZVOLTAREA ȘI MANAGEMENTUL DESTINAȚIEI

https://premierhospitality.ro/wp-content/uploads/2022/04/11-scaled.jpg

De ani de zile, orașele, stațiunile și regiunile turistice din Romania încearcă să găsească metodele prin care să se promoveze și să se poziționeze pe piața turistică locală și internațională, într-un mod atractiv și coerent.

Investitorii privați au contribuit din plin la efortul acesta: au investit în proprietăți pentru a le face competitive și au promovat cât au putut zonele respective, dar resursele și capacitatea lor de a se implica în campanii ample de marketing sau în programe complexe și în lucrări de infrastructură sunt limitate. Prin urmare, aceste strategii și planuri de investiții trebuie puse într-un cadru mai larg, unul care să implice nu doar hotelurile, ci și restaurantele, operatorii din industria divertismentului și, mai ales, autoritățile locale.

Să aduci toți acești actori la aceeași masă, să le armonizezi interesele și să găsești și cadrul legal care să le permită să se organizeze cât mai eficient este mai greu decât pare.

Încă și mai greu este să poziționezi o destinație pe piață în mod corect: care sunt resursele și atracțiile de care dispune? Ce fel de clienți trebuie atrași? Prin ce canale trebuie comunicat despre destinația respectivă pentru ca mesajul să ajungă la clienții vizați? Este nevoie de o vastă experiență pentru a elabora aceste strategii, iar noi o avem și v-o punem la dispoziție.

De ce? Ei bine, scrie în slogan: suntem dedicați succesului vostru!

https://premierhospitality.ro/wp-content/uploads/2022/04/12-scaled.jpg
Suntem dedicati succesului vostru!